FOR ALL VISITOR


Make a Lady Bug Note at BlingPixie.com
stat: link: Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... hide:

20100807

i'm juz asking..



SAYA NAK TANYA..
boleh tak kita menipu untuk tidak menyakit kan hati orang lain?


*orang kata "tipu sunat" takpe.pada hal
tak wujud pun jenis tuh..

boleh tak kita cakap kat orang yang kita sayang kat dia,
padahal tak pun?
*lebih baik berterus terang.macam
pepatah arab kata
"bercakap benarlah walaupun pahit"

boleh tak saya terus terang jek cakap,^aku benci gile gile kat ko^
tapi dia suka sangat jadi kawan saya.cuma saya je yang tak
suka dia tak tentu pasal..????
*jangan.cuba awak bayang kalau orang
lain buat awak macam tu.apa awak rasa..

boleh tak kalau nak hidup syok sendiri sorang-sorang?
*gila kentang minah nih..!!

saya berasa sangat sakit hati bila orang buat jahat
kat orang lain..tapi dalam masa yang sama, saya
pun ada buat jahat kat orang lain jugak..???
*itu tandanya bila marah,hanya
nafsu yang mengawal awak..
so,jangan
biarkan nafsu mengawal hati dan diri,
tapi pemikiran yang waras mengawal diri..

ADA JAWAPAN LAIN TAK SELAIN INI?

No comments:

Post a Comment