FOR ALL VISITOR


Make a Lady Bug Note at BlingPixie.com
stat: link: Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... hide:

20111111

filem melayu

assalammualaikum..
ok xde apa pun..
cuma nak gitau,aku nih salah sorang penyokong filem melayu..
(^^,)..
tapi aku ghase aku ni lebih kepada penyokong segala filem kat dunia..*sigh..
nothing just nak habaq
teruja tengok iklan filem baru KRU

"VIKINGDOM"



 lagi-lagi bile tau dia ade 3D version..
memang aku cop dulu la tempat yerkk..
ghasenye aku ni nak lepas gian tgk wayang kot..
sejak start sem aku terus x jejak wayang beb..
about more than 5 month ago!
padahal dulu pantang kot..
then sesape nak ajak aku tgk wayang..
bleh isi borang bermula dari ari ni..
cuti sem dah nak mai..
hekhekhek..(^^,)
ok bubbye

No comments:

Post a Comment