FOR ALL VISITOR


Make a Lady Bug Note at BlingPixie.com
stat: link: Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... hide:

20120428

itu saya

assalammualaikum..
lama sngt tak update blog..
xsangka sy ade peminat misteri yang duk google nama blog sy almost every single week..
serius x tipu ni..akaun nuffnang sy yg wat report..
setiap minggu mesti ada keyword ni
''latest update ziyraxon.blogspot''
haa sape yg buat sila ngaku skrg..sy nak bagi hadiah nih..
sebab terlalu terharu..*tangan di dada,mata ke atas*

ok..banyak benda berlaku dalam hidup..sampai x tau dah nak mula yg mana..
but a little bit of love, next week dah nk mula study week then final menjengah..
i've 2 striving for that..for now i do like to say that i missed a lot of thing in this sem..
best sngt2 sbb dpt roomate yg owesome..
seriously.. kiteorg x request pun untuk tinggal sebilik..
awal sem aku cume request nak stay kat bilik untuk 4 orang..sbab aku nak bilik besar..
sebab luas untuk aku joget2 dlm bilik..hikhikhik
and bila bilik besar..hangin pun bnyk masuk..sejuk jek bilik hostel aku tu taw..

*...best momment of us..*


time ni sume cafe tutup..
terima kasih mee sedap..*tetibe time ni rase cam sedap sngt2

mood study sudah mari
*sebab esok ade quiz..hihik

tapau...

saat mengidam mushroom soup campbells..yumm..yum..

us...!
know that how much i lurve all of u..
good luck for final (^^,)






No comments:

Post a Comment